För-födelsedagsfirande

Japp, i helgen var jag ju uppe i Trollhättan för att fira min födelsedag, som faktiskt inte är förrän nu på fredag, men men, vill mamma och pappa fira mig I won't say no to that=). Det blev en fantastisk helg fylld med släkt, vänner och familj, god mat och lite fest också, en perfekt kombination alltså!


Kalas som pappa ordnat så fint, skaldjur och vitt vin bjöds det på, mums! Här Jeppe och min kusins babymomma Catrine.


Min äldsta kusin Chrille (som för övrigt alltid envisas med att busringa och säga nåt i stil med: - Hej, det här är Per Åke Albinsson, jag hörde att du sålde damunderkläder...)


Deras söta dotter Tyra.


Min kusin Agnes och moster Ingrid.

På lander på lördagen fortsatte firandet men ännu mer skaldjur som fanns kvar från en stor middag dagen innan, fantastiska krabbor, hummer och havskräftor, åh så gott! Efter det bakade jag och Agnes en ananaspaj.


Lilla Elsa var där


Och Stina


Jeppe underhöll morfar


Kusinerna posar


På kvällen gick vi ut


Ny pose (not so good maybe=)


Sötaste


Suddigt lite senare


Och klart igen


Fina syskonen Hartelius


Jag (crazy?) och Angelica


Hej Knekt är kul!

Sedan fortsatte kvällen på Meza, där det var 80-tals disco och sen drog Ebba och jag vidare till Butlers där vi mötte upp killarna, kul kväll!

Kommentarer
Postat av: kusin!

jag stjäl några bilder!

alla var så härliga

2008-12-03 @ 16:41:51
Postat av: Eva

Visst var dem, it was a naaaajs weekend!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback