Friday



Ok, sista intervjun av fyra avklarad. Nu är det dags att sätta igång och skriva, vore så skönt att få det färdigt innan jul. Här är bara jag vaken, Jesper ligger fortfarande och sover, idag är första dagen på hans jullov. Vila är välförtjänt för honom, så hårt som han har jobbat i höst.

Ikväll jobbar jag på Slagt, sista gången, jippie! Hoppas att det blir lugnt och att gästerna inte är allt för fulla, så svårt att få in dem i tid i salongen då. Funderar på att sticka ner till Gustaf Adolfs Torg och kolla in när Kitty, Eshan och Henrik släpps ut från glasburen när Musikhjälpen avslutas ikväll. Har följt dem så det vore kul att vara där. Innan dess ska jag jobba vidare med artikeln, maila ett par nya idéer och packa, för imorgon åker vi till Trollhättan och blir borta länge, kanske till efter nyår. Jul firar vi hos min moster och morbror och vi blir många, så det blir härligt. Det enda tråkiga är att pappa inte är med i år och det kommer att kännas konstigt. Mamma och han kan fortfarande inte umgås normalt sen skilsmässan.

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha jag ska se vad jag kan göra, kanske kan filma lägenheten sen när den är helt färdig =)



hoppas allt är bra med dig!

kram

Postat av: Natalie

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 14:10:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback