Writingday


Vet ni, om bara fyra dagar sticker vi till Thailand, är det inte underbart så säg?=) Ska bli så härligt och jag längtar självklart massor. Men jag håller mig upptagen med roliga frilansjobb och det känns fantastiskt!

Idag färdigställer jag två texter som jag först ska slänga ivg till intervjupersoner för genomläsning och sedan skicka vidare till redaktören. Hoppas att de går hem!

What else is new? Jo, imorgon ska jag och J på miniroadtrip och hälsa på Ebba & Andreas i finfina lägenheten i Halmstad. Vet inte exakt vad vi kommer att hitta på men det kommer att bi jättetrevligt, det är jag säker på! Just det, sen har jag börjat vikariera som lärarvikarie också=), utmanande men kul. Dessutom ett väldigt bra extrajobb när frilanskassan tryter.

Nu ska jag jobba vidare med texterna.

/Ciao

Kommentarer
Postat av: Ebba

Uppdatering tack Pricken!

2008-11-12 @ 07:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback